Co mě naučilo tetování?

MÉ ROZHODNUTÍ JE JEN MÉ
 Může se mnou nesouhlasit, kdo chce, ale stejně záleží hlavně na tom, co udělám já. To, že jsem si nechala udělat tetování, nebylo po chuti mnoha lidem a hlavně těm nejbližším. Někteří se mnou mluvili tak, aby se ujistili, že žádné další tetování nebude. Jiní se chovali, jako by nic neslyšeli ani neviděli. A někdo se s tím do dnes nesmířil. Bylo to však mé rozhodnutí, rozhodnutí nad mým vlastním tělem. A tak ať vám kdokoliv jakkoliv cokoliv rozmlouvá, jste-li přesvědčeni o opaku, udělejte, co musíte. Ostatní to vždy nějak nakonec vstřebají. 

KAŽDÝ TO VIDÍ JINAK
 Při otázce, co to vůbec znamená, mi pokaždé zatrne. Význam mých tetování je z mého pohledu důležitý, ale očima jiného může připadat bezvýznamný nebo i směšný. A tak reakce ostatních můžou být občas nepříjemná. Důležité je si však uvědomit, že okolní osoby mají omezený pohled na věc a k vašim důvodům nemají osobní vztah jako vy. 

REBELSTVÍ JE SUPER, ALE
 Má potřeba udělat něco jiného, než co po mně okolí očekávalo, musela být naplněna, ale otázkou je, zda to za ty následky stálo. Jestli to stálo za ty nepříjemné chvíle, za nepříjemné rozhovory a hlavně, jestli to stálo za schovávání pod dlouhý rukáv a za strach z provalení. Pokud odpovědí je ano, vše je, jak má být. 

 Mé tetování mě naučilo nebo mi pomohlo uvědomit si pár základních "myšlenek žití", které se dají použít i v jiných situacích. Nabyla tak i na dalším významu, za který jsem vděčná. A ikdyž tyto myšlenky tak nějak má každý v podvědomí, často se na ně zapomíná v časech, kdy by měly být využity. 

P.S. Na této fotce mi rebelství přímo kouká z očí. 

1 komentář:

  1. Ahoj a kolik máš tetování a jaké? A kde všude? :) Ano rebelie ti přímo kouká z očí to se musí nechat ;) a jaký máš názor na odstraňování tetování z jakých koliv důvodu a nebo preferujes spíš předělávky? Koukala jsem že takové odstranění lasrem vyjde cenově jako samotné tetování tak třeba díky za názor :)

    OdpovědětVymazat

Instagram