Najdi svoji cestu

 Pokud chceme opravdu něco na sobě změnit, musíme se první ztratit. Nevědět kudy zpět ani kudy vpřed. Nevědět, kdo jsme byli nebo kdo jsme teď.


 Je těžké se odpojit od okolí a být originální. Je těžké mávnout rukou nad tím, co nám ostatní neustále hučí do uší. A může být těžké zůstat pozitivní a nad věcí. A čím více se bavím otevřeně s blízkými, zjišťuji, že nejtěžší je vzájemné pochopení, a že k mylnému dojmu dochází častěji, něž jsme si vědomi. Tyto dojmy pak nás ženou do míst, kam bychom nikdy nevlezli. A tak jsem se ztratila i já. Došla jsem do míst mně neznámých. Do míst, kde se setkávám s nepříjemnými zjeveními i s neoznačenými rozcestími. A všichni víme, jak je nepříjemné volit cestu v horách bez mapy, bez značení a v nepříznivém počasí. Nespočetné pokusy o nalezení, nakonec vedly i k tomu nejposlednějším, k zapomenutí cíle. A tak tu jsem, na neznámém místě, bez tuchy, kam se hnout dál, bez tuchy, za čím se hnát. Jediným nápadem, co mám je začít tvořit novou cestu jiným směrem. 
 A tak se dostávám k tomu, co vám chci dneska sdělit. Zakládám novou rubriku Zkus si se mnou. Cílem rubriky je vyzkoušet si něco nového, vystoupit z komfortní zóny nebo zapracovat na obyčejných ale důležitých oblastech života. Články budou více praktické než filozofické. A doufám, že to, co díky této rubrice získám já, alespoň částečně předám vám.  

1 komentář:

Instagram