Tak se měj roku 2018!

 Další rok za námi a to jsem letos ani nemrkla. Vlastně nevím, co jsem celý rok dělala, a najednou sedím zase v pokoji s tužkou a papírem a shrnuji své chvíle nahoře a chvíle dole. 

 Prvním dojmem roku není příliš pozitivní a převládá ve mně pocit, že jsem ho jen promarnila. Většinu času jsem věnovala škole, ve které jsem v nejtěžších chvílích ztrácela smysl a měla chuť od toho teroru utéct. Neviděla jsem smysl do budoucna a neustálé srovnávání s ostatními mě dokázalo dohánět k šílenství. Zpátky na trať mě ale dostala nabídka práce. A tak jsem přežila svůj první pohovor. Řeknu vám, takhle nervozní jsem ještě v životě nebyla, a z celého pohovoru mám okno. Hlavní ale je, že mě přijali, a spokojenější snad ani nemůžu být. 
 Další velkou věcí, co se mi v tomto roce stala, byla osobní pozvánka do celosvětové fotografické soutěže. Ikdyž nedopadla žádným vítězstvím, bohatě stačila k tomu, aby mě nakopla k dalšímu rozvíjení a k získání větší jistoty sama v sobě. Dalo mi to novou energii psát blog, dělat to, co mě baví, a nebát se vyzkoušet něco neznámého a nejistého. Naučila mě, že nezáleží tolik na názoru ostatních, ale hlavně na tom mém, a že záleží hlavně na tom, jak jsem spokojená já.
 Cestovat se mi v tomto roce nepodařilo tak, jak bych si přála. Ale myslím, že je důležité vyzdvihnout to pěkné, a tak musím zmínit lyžování v Alpách v Davosu. Rozhodně je to TOP zážitek roku 2018, a doufám, že se do Alp vydám brzy znovu, protože tolik krásy na jednom místě se jen tak nevidí. Dalšími cestovatelskými zážitky bylo túrování v Nízkých Tatrách a v Českém Švýcarsku. Ani v jednom případě nám nevyšlo počasí a příroda nás pohostila mlhou, deštěm a i sněhem. Žádnými výhledy jsme se nepokochali, ale musím přiznat, že atmosféra válející se mlhy v kopcích a horách má taky hodně do sebe. A jelikož jsme nejspíš prokletí, na bílé výhledy si začínám zvykat.

 Ráda bych se s rokem 2018 rozloučila černobílými fotkami z Tater, které jsem konečně vyvolala a jsem z nich nadšená. S vámi se v novém roce přivítám se střípky z posledního pochodování v Českém Švýcarsku a se svými plány na rok 2019. Přeji hodně štěstí v novém roce, a ať začnete ten rok tak, jak si nejvíce přejete. 






1 komentář:

Instagram